Na tržište stiže legendarna Rajska kvasina Andre Tomića. Efektan vizualni imidž potpisuju Light Komunikacije
Rajska kvasina hvarskog vinarskog doajena Andre Tomića najbolja je kvasina koju smo ikad probali. Ovaj plemeniti kondiment začinjen cvijetom ružmarina, pun finih voćnih i laganih balzamičnih nota, dostupan je samo gostina vinarije Tomić na Hvaru. Rajska kvasina i Tomićeva Selekcija, ekstradjevičansko maslinovo ulje od leccina, oblice i levantinke iz starih maslinika u organskom uzgoju, nedavno su doživjeli temeljiti redizajn. I Rajska kvasina i Selekcija u rujnu stižu u slobodnu prodaju, u odabranim delikatesama .
Zanimljivo je da rješenje etiketa i vizualni imidž proizvoda, s motivom kapljice napravljenim u finom reljefu, potpisuje tim Light Komunikacija. Zagrebačka PR agencija Danire Orešić poznata je među ostalim po suradnji s nizom važnih hrvatskih vinarija, poput Krauthakera, Kabole, Benvenutija i drugih, no Tomićeva Rajska kvasina i ulje Selekcija prvi su njihov dizajnerski projekt (Light Komunikacije s vinarijom Tomić surađuju već šest godina).

“Iskorak u smjeru vizualnih komunikacija logičan je nastavak suradnje budući da prošireni tim agencije potpisuje realizaciju vizualnog indentiteta za mnoge ugledne brendove i institucije,” kaže Danira Orešić, kojoj je dizajn izvorna struka.

“Mislim da je ovaj iskorak u oblikovanje koje radim sa svojim timom moja potreba, koja je sada sazrela, da se izrazim i smislu oblikovanja i vizualnih komunikacija. Kao profesionalac razmišljam o novoj vrijednosti koju objedinjavaju PR, brendiranje i vizualne komunikacije, izvrsnost i dodana vrijednost branda sami po sebi nisu dostatni i potencijalnim ih korisnicima treba predstaviti na najprimjereniji način. Tako sada radim na stvaranju usluge objedinjavanja PR-a i vizualnih komunikacija.”


